divendres, 11 de febrer del 2011

Finalitza la formació de Psicologia Evolutiva


Malgrat que generalment no se’n tingui consciència —ja que el nen a aquesta edat no pot expressar el que pensa o sent de forma comprensible per a l’adult—, els primers anys de la infància presenten un desenvolupament mental extraordinari.

Per a Piaget la forma més adequada d'estudiar el desenvolupament moral és utilitzant com a fil conductor les dades obtingudes en estudiar el desenvolupament lògic.
Aquests són alguns els punts que hem tractat durant dos dies fent Psicologia Evolutiva.

Els principals punts d'aprenentatge han estat:

La Psicologia ens seveix per comprendre i valorar els factors que intervenen en la manera com els infants interactuen amb el medi. Entre aquestes (família, escola, experiències passades...)
És important fixar-nos en   Canvis corporals, estatura, desenvolupament cerebral, habilitats motores. En la constitució física hi intervenen factors genètics i ambientals (alimentació, danys físics...) Habilitats lingüístiques, de memòria, canvis en el procés del pensament que afecta a l’aprenentatge i Canvis en els aspectes socials i emocionals de la personalitat.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada